خبر و اخبار نقد کتاب درخت کج


مجموعه داستان «درخت کج» نوشته ضیاءالدین‌ وظیفه‌شعاع با حضور منتقدان ادبی در برنامه “تب و تاب کتاب” خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی نقد می‌شود.

مجموعه داستان «درخت کج» نوشته ضیاءالدین‌ وظیفه‌شعاع با حضور منتقدان ادبی در برنامه "تب و تاب کتاب" خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی نقد می‌شود.

در این نشست، وظیفه‌شعاع ضمن بیان تجربیات و نحوه شکل‌گیری نگارش این مجموعه داستان به سؤال‌های حاضران پاسخ خواهد داد. همچنین مجتبی گلستانی و فرید قدمی در جایگاه منتقدان اثر، به نقد و بررسی این کتاب می‌پردازند.

«درخت کج» نخستین اثر داستانی این نویسنده و موضوعات آ‌ن‌ درباره ارتباط انسان با طبیعت پیرامونش است.

«خبر و اخبار قهر پلیکان‌ها»، «به تاریکی گوش کن، صدای پا می‌آید»، «درخت کج»،‌ «تسلسل نئونی و عادت دیرین نازنین»، «پیش از تولد مسیح» و «فیگورهای عاشقانه» از داستان‌های این کتاب هستند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «دریاچه‌ی ارومیه پس رفته است. پلیکان‌ها قهر کرده‌اند و دختر مرده است. خاطرات دو برادر هنوز اما زنده‌اند و مرور می‌شوند، در تبریز و در آمستردام. جایی دیگر مادربزرگ و عظیم خوابیده است و خواب‌های بدی می‌بیند.

این نشست دوشنبه 15 مهر ماه، ساعت 17 با حضور علاقه‌مندان حوزه کتاب در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی به نشانی: میدان قدس، جنب شهرداری، کوی مهنا یک برگزار می شود و حضور علاقه‌مندان آزاد است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 19 مهر 1392